Pink Cherry

Followers

Tuesday 3 January 2012

sesungguhnya aku terima segala dugaan mu ya Allah
dengan hati yang terbuka dan
sesungguhnya mungkin ini yang terbaik darimu untukku
ya Allah .
kau berikan aku peluang untuk aku rasa betapa sakitnya 
apa yang aku rasa sekarang ya Allah .
tidak pernah aku sakit sebegini rupa sebelom ini .
perit , pedih , luka segalanya ku rasa .
sesungguhnya aku punyai hati dan perasaan
yang begitu ikhlas .
tetapi tidak pernah di hargai sama sekali .
mungkin ini ketentuan darimu . mungkin juga
jalan cerita hidupku di muka bumi mu ya Allah .
semangat ku hilang entah kemana , fikiran ku kosong
bagai tiada hati dan perasaan dalam diri ini .
untuk pertama kalinya aku rasa sakit sebegini .
terlalu sakit sehingga aku buntu .
tidak pernah aku mengalirkan air mata yang teruk 
sehingga mengambil beberapa masa dan hari ku
terseksa hati ku , dapat aku rasakan .
andai ini takdirnya ya Allah , aku terima .
biarpun aku salah , aku tahu salah ku
tidak sebesar zarah sehinggakan retak hubungan ini
betapa malunya diri ku , jatuh nya maruah ku .
aku terima semua ini ya Allah .
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.