Pink Cherry

Followers

Sunday 1 January 2012

moment for tonight

assalammualaikum :)

hye , selamat tahun baru semua !
hope korang punye azam tahun baru best2 semuanya .
saye pon turut berazam jugak , nak tau ke ?
tk payah la . hahhaha .
oke , malam nei malam last saya dekat rumah .
esok saya nak back to kelantan semula untuk sesi seterusnya .
oke , for this new years , saya dgn family pergi picnik tadi .
saya ingat bila saya pergi picnik , saya boleh suka , seronok ,
tapi hakikatnya tidak . saya sedih sangat . hati saya sedih .
eh2 , tadi saya ada snap pictures , tapi tk banyak la
just ade yang nei saje .


ehehhe . sayang mereka

k.yana and my mom's :)

haaaa . cuba teka sapa nei ?
nei adik saya , heeehe .
ini saya . hahahah
sebok jea adik nei , dye manje dgn saya :)
adik bongsu saya dengan aunty saya
*aunty saya kurang sehat time nei .



oke , pictures nmpak tk complete sebab ayah dengan 
adik adik perempuan saya tkde dalam
list , sorry . saya tk  capture gmbar mereka . :(
maaf tau ayah , adik2 .
oke lah , ini sahaje , bye :)





thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.