Pink Cherry

Followers

Monday 16 January 2012

bila duduk sorang2 mesti aku akan rasa sangat sunyi
mula lah nak layan perasaan segala macam sekarang ni
aku tk pernah nak rasa sunyi sampai macam ni
rindu tersangat dekat dia , rindu tersangat sangat .
kadang2 aku terfikir , kenapa tuhan bagi aku macam ni ?
tiap hari tanpa dia sunyi sangat aku even ada member and family
macam trauma pon ada tiap hari roomates aku gayut sakan .
aku rindu saat tu . aku rindu suara dia . aku rindu sembang2 dia
tapi , aku tak dapat lagi dah saat macamtuh . tkde rezeki dah
kadang2 aku rasa macam tk adil je hidup ni , tapi tk elok rasa mcmtu
rasa kehilangan sangat . bukan aku menagih , tapi , aku sayang dia
bila on lappy , tertera lah icon skype . terus ingat dia
aku belek2 , aku baca im chat skype dengan dia tiba2 tanpa sedar
menitik air mata aku . bila baca rasa macam dia ada je dengan aku .
fikiran aku kosng sekarang , tk tau nak fikir apa .
aku nak balik rumah pon rasa macam sedih and aku rasa akan banjir je nanti .
macam mana nak lupa dia ? ingat senang ke haa ? ehh , tk mudah oke untuk
aku lupa orang kecuali la orang yang aku benci sesangat .
shuhadah ! you must be strong ok !
aku rasa aku nak try ceburkan diri dalam bidang penulisan . ehe*
aku nak tulis novel :)  interested sangat  . insyaallah aku cuba 
kalau aku banyak duit , aku nak pergi oversea je rasa . aku nak tenangkan
segalanya .  hey dunia !!! aku rasa nak jerit sekuat hati aku .
tolong , aku rindu dia .

thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.