Pink Cherry

Followers

Wednesday, 16 November 2011

ingat senang ke ? !!

saya hanya manusia biasa tambah lagi tk sempurna . semua tk sempurna jugak kan  , dan tkkan ada yang sempurna melainkan Allah s.w.t . dalam dunia ni , penuh cabaran dan dugaan yang semua insan akan lalui , dan ingat itu adalah satu ujian bagi kita yang harus dan wajib kita tempuh walau apa sekalipun . baru lah dinamakan karma . ok , dekat sini saya nak share siket apa yang saya rasa . bagi saya , benda yang paling sukar dalam hidup ni adalah nak jaga perasaan orang . susah sangat bagi saya . korang ingat senang ke nak jaga perasaan orang ni ha ? susah sangat . walaupun siket jea salah atau silap yang kita buat , dah boleh lukakan , kcewekan orang tau .benda ni secara tidak langsung boleh berlaku samada kita sedar dengan kita tak sedar . kadan kadang kita keliru dengan apa yang kita buat selama ni , ada saja yang tk kena . korang boleh rasa kan , perasaan korang terguris siket pon cmne rasanya , haaaa . terok kan . tuh la sebab saya kata , paling susah dalam hidup ni adalah nak jaga persaan orang . bila salah atau silap siket jea , orang dah terluka , kecewa . tapi tk boleh nak salahkan diri kita jugak sebabnye , kita bukannya nampak salah dan silap kita . kadang kadang kita terlalu lalai , asyik dengan benda lain sampaikan yang wajib , yang harus , yang kita dah janjikan pon kita lupa . kesimpulannya , apa yang orang buat dekat kita , kita rasa dan apa yang kita buat dekat orang ,orang pon rasa macam mana kita rasa .
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.