Pink Cherry

Followers

Saturday 27 August 2011

please , i need a time

dulu ,
kau jugak yang kata ,
kau takkan ulangi benda yang sama ,
kau berjanji ,
kau yakinkan aku yang kau takkan ulanginya .

pandai kau gunakan aku untuk hidup kau ,
pandai kau gunakan kasih sayang aku untuk hidup kau ,
pandai kau permainkan perasaan aku untuk hidup kau .

bodohnya aku .
buat kau macam macam kan ?
jahilnya aku , buruknya aku ,
kurangnya aku , kejamnya aku , terhadap kau . kan ?

dulu ,
bijak sangat kau berkata kata ,
cehhhh , konon nak tunjuk diri kau tuh hebat ,
nak tunjuk yang kau tuh hebat mengayat perempuan larhh kan ?
hurmmmm , memang . aku lah mangsanya . aku .

kau jugak bijak , tak bodoh , sebab kau ikot kawan kau yang baik sangat tuh ,
kau senang senang lukakan aku arituh , demi kawan kau , nasihat kawan kau ,
perghhhh . aku nak tengok satu hari nantila kan , bila time kau susah ,
dia tolong kau atau tak , dia bahagiakan kau atau tak ,
dia bagi kasih sayang dekat kau atau tak ,
semua tuh aku nak tengok laaaaa

dengar sini , jangan sesekali kau pandang hina dengan orang yang serba kekurangan laa ,
aku tak perfect , dan kau jugak belom tentu perfect , dan tak kan ada sorang pon yang perfect ,
allah tuh cipta semua sama aje , just bezanya ade kurang ade lebih .
ingat !
KAU PON TAK PERFECT !!

kau tak sedar ,
aku ada , untuk kau , kau tak reti nak hargai ,
aku nak aja nei ea , laen kali ,
kalau kau betul betul nak someone tuh , kau ikhlaskan hati kau ,
nei sebab kau tak ikhlaskan hati kau laa , jadi macam nei ,
sebab kau suke main main ,
hey
orang laen pon kapel jugak , blaja jugak la ,
pandai jea dyeorang divide masa , pandai jea dyeorg luangkan masa ,
macamtuh la orang kata bijak .
nei tak , kau bagi aku alasan yang entah ape ape ,
aku tak suka betul . jangan ingat aku bodoh laa .

aku terasa malu bila membe2 fb tau ,
apetah lagi kawan kawan kau yang add aku ,
kejap tengok in relationship , kejap tak ,
orang dah pandang laen dekat aku bila kau buat status mengarut kau tuh ,
jatuh maruah aku laaa , kau kena fikir jugak ,
jangan fikir diri kau aje , diri aku pon kau kena fikir ,
tuh la laen kali kalau nak buat ape ape , fikir dulu
baik buruk , elok tak eloknya , nei takkk
ikot kepala kau je kan , memang aku jugak yang malu ,

sian kau kan , entah ape ape jea yang orang cite pasal aku ,
entah pape jea yang orang pandang serong terhadap aku ,
sebab tuh la kau jadi macam tuh ,
kau buat keputusan tanpa berfikir panjang .
lepas nei , kalau aku hilang , kau jangan cari aku .
aku tak baik orangnya , hina , jahil , jahat .

biar aku hidup sendiri untuk kali nei ,
aku perlukan masa , aku perlu untuk betulkan semua yang salah pada aku ,
semua yang buruk pada aku , semua yang kejam hina jahil pada aku ,
because im not totally perfect !!


TERIMA KASIH!!


thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.