Pink Cherry

Followers

Saturday 27 August 2011

with them **


 oke , harinei berbuka puase dgn schoolmates aku , meor , umie n aina . yang laen takde , so , kami ber4 aje larrr . meor : janji pukul 5 nak amek aku , last2 6.30 ptg baru dye sampai . dah macam setahun dah aku tunggu . dah la siap dari pukul 5 , ermmm . memang macam tuh la dye sebelom2 nei . oke , planning nak jumpe dengan semue , sebab semue balik cuti raye kan . then , xdapat jugak .

berbuke dekat secret recipe tadi , hurmm . naseb baek lah sempat kan .


asam chicken

oke , ini yang aku makan dengan umie tadi . memang sedap gile larr . ingat macam tak habes , finally aku habeskan jugak laaa . seriously delicious !


        
aina & umie


nei laa meor 


oke , lame jugak la kiteorang dekat secret recipe tadi , sembang macam macam , sembang pasal zaman sekolah dulu , pasal cikgu cikgu , yeahh !! betol betol rindu zaman sekolah dulu .
then , tanpe sedar , sembang punye sembang , dah pkul 9 lebeyh .
apelagi , mintak bil and bayar .






















jam giler teluk intan ! bak kate meor , teluk intan dah macam bukit bintang dah .



dataran menara condong teluk intan

dekat sini bile musim raye jea , mesti ade expo . mule la berpusu pusu orang datang.
bukan jea expo , ape ape karnival kea , auto show kea , buat kat sini jugak lah kadang2 .



lastly , pegi mcd , beli something untuk adik adik . heee
tringin pulak aku nk makan mc flurry oreo .

then , balik laaa , dalam keta boleh lagi sembang2 , memang tak puas la kan bile dah jumpe lagi lagi lame sungguh tak jumpe , hurmm . macam macam nak dicerite .


thank you ^_^

2 comments:

  1. like3x...!! hak3... i-city pun ade kt t.i okeeyy....

    ReplyDelete
  2. haaaaha . i city pon ade kan , tuh yang best . proud with teluk intan !! terbaikk . haaaaha , senang hati gile dengan perak

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.