Pink Cherry

Followers

Friday 11 November 2011

pendaftaran new student :)

heyyo heyyo !! oke , pagi tadi saya pegi daftar pelajar baru ! yeahhh !! dapat tempat belajar baru . 
semangatnye si kecik bangon pagi nei . suke sangat la tuh ! oke , daftar tadi , jumpa cikgu math
time skolah rendah dulu . heehe . tak sangka boleh jumpa beliau dekat tempat tuh ! boleh pulak
borak borak macam membe jea . ehehe . rindu jugak lh lame tk jumpe . raye this year pon tk dapat
nak dtg rumah beliau sebab just have a week jea cuti . dulu , time math ,mesti kena denda dengan
cikgu . conteng muka , roti canai , cubit perut , denda dok luar , denda jadi model siap gantung
'a lemas' 'b lemas' lagi tuh . hahah . maksudnye , markah math lemas !! haaa , so kena pakai lah 
tag tuh gntung dekat leher , grrr , sambil muke diconteng siap ade cermin mata tambah dengan
misai kucing pulak tuh . heeehe , bila tak hafal sifir mesti kena duduk luar , selagi tk hafal selagi itu
duduk kat luar :( so , kelam kabut la dok menghafal , sape cepat hafal jumpe ckgu bace sifir depan
cikgu tanpe tgok ape ape pon , then boleh la masok duduk dalam kelas . ngeheehe .

jumpe beliau tadi , tiba tiba soalan yang tak disangka dye tanya "bila bertunang ? " hahaha .
oke , saya shock tibe2 !! mcm2 saya jawab , baru saya tau , cikgu rupenye sempat le stalker fb anak
muridnye . hahahahahaha . gile gile lh . xpe cikgu , nanti saya kawen , saya datang rumah bawak kad 
skali invite cikgu for my wedding nnti ea . heheh . tk lupa cikgu la , ingat sampai sekarang .
oke , anyway . tengok si dia , dapat rase tempat baru nei best !! okebye#
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.