Pink Cherry

Followers

Thursday, 3 November 2011

orang buat baik , kita balaslah baik kan ?

ada orang nei , buat baik sangat dekat saya. perempuan pulak tuh . mulianya hati dia sampai siap crita lagi
pasal saya dekat blog dia. bukan niat nak stalker , tapi bosan kan . so, tengok lh perkembangan blog kawan2 .
tiba tiba , tengok blog perempuan ni , kalau mulut ni jahat , tk panggil dia perempuan tau . disebabkan mulut ni 
baik lah panggil dia perempuan . kalau mulut ni jahat , dah panggil benda lain dah dekat dia. saya dah buat baik
dekat awak perempuan , tapi awak buat macam macam dekat saya ye . tak pulak saya crita pasal awak dekat 
kawan kawan saya , tapi . awak tuh memang ringan mulut kan . pergi crita dekat kawan kawan baik awak tuh 
pasal saya. semoga tuhan tuh trima lah amalan awak tuh ye. trima kasih lah !! meh nak tunjuk siket belogg dia ::



oke . ini jea yang rasa nak tunjuk sangat kan , blogggg perempuan ! kawan saya !





thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.