Pink Cherry

Followers

Monday 7 November 2011

. .aidiladha. .

aidiladha 2011 nei dapat aku sambut dengan family akhirnya .
tak macam membe2 lain , ada yang tak dapat balik raya , sebab tkde cuti
oke , raye nei best jugak lah even aku sakit . malam raya berselimut habis ,
aku demam , tambah batok yang terok , sakit belakang , migrain . seksa gila rasa .
malam raya tuh , orang surau takbir dekat rumah aku . so petang tuh , masak2 siket
laratkan jugak lah badan nei nak tolong mak masak . dapat jugak balik kampung
raya dengan atok ,paksu , pakcik dan tk semuenya balik . hermmm . memang seksa
aku rasa raya ni . sakit sangat .

siap boleh dukung and pelok budak kecik yang tomey nei ;)
boleh jugak lah senyum siap snap pic lagi ;)


siap boleh buat moist chocolate cake lagi tuhh ;)
siap send mms lagi dekat babe ! heehe . sian dye tk dapat
nak rasa . sorry sayang , xdapat nak pegi rumah b ,
if b datang sini nanti , sayang buatkan oke .










thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.