Pink Cherry

Followers

Thursday 4 August 2011

ramadhan di rantauan |

ramadhan tanpa keluarga tersayang .
ramadhan tanpa dia tersayang .
gembira tu tak semestinye akan kekal bersame kite kan .
pedihnye aku rase !! ya allah .
menitis air mate aku buat post nei .

macam2 jadi dekat sini ,
macam2 !!

mudah sungguh dye tinggalkan aku , lepaskan aku .
aku nak mak , ayah !!
duduk sorang sorang nei ape pon boleh jadi , hidup mati . semue boleh
roomates aku semue balik , untung la rumah dekat . parents dekat .
tak penah aku jaoh dengan famly , skrg aku jaoh dengn dyeorang .
semue bende yang aku dapat , aku tanggung sendiri , settle kan sendiri .

dye ???
memang aku rindu setiap saat aku .
aku tak boleh buat ape ape dah , hanye menerime dengan hati yang terbuka .
insyaallah , aku harap ade hikmah disebalik ape yang berlaku pade diri aku .
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.