Pink Cherry

Followers

Friday 5 August 2011

berlakunya !

mengharapkan pisang tak berbuah 2 kali , tetapi akhirnya ia terjadi .
aku seperti biase memikirkan persoalan demi persoalan dan juga jawapan demi jawapan .
pastinya , aku akan dapat jawapan yang sama , yang sama waktu dengannya . ia !!! itu benar .
kau mengulanginye lagi , tanpe aku tahu kali keberape dah . auwhhh !! aku amat pedih , ia !! teramat luka .
owhhhh ! betapa mudahnye kau melakukan itu pada aku , kau fikir aku perempuan , dan perempuan itu lemah !
tidak sebaliknya . perempuan tidak bodoh hanya kerana lelaki seperti engkau yang ingkar pada janji sendiri .
kehanyutan itu telah betul betul memakan diri kau sehingga ini terjadi ! ini berlaku !

tidakkah kau pernah terfikir bagaimana perasaan aku setelah kau lakukan ini entah kali yang keberapa ?
tidakkah kau pernah mengasihani aku setelah kau lakukan ini beberapa kali padaku ?
tidakkah kau pernah terkifir , betapa agung cinta aku terhadap kau , kasih sayang ikhlas aku terhadap kau ?
tidakkah kau pernah terfikir akibatnya setelah ini yang kau lakukan kepada aku ?

mesti tidak sama sekali !! aku tahu itu . aku bukan sebodoh bodoh manusia yang bodoh tanpa ilmu , tapi aku sebijak bijak manusia berbekalkan ilmu .
insaflah wahai kau yang telah lakukan ini kepadaku sehinggakan ini terjadi dan memang betul terjadi kepadaku beberapa kali sepanjang perhubungan kita . sepanjang perkenalan kita .
tidak perlu untuk aku mengungkit kisah kisah lama , hanya ingin kau sedar dan sedar dengan perbuatan atau salah laku kau terhadap aku wahai kau .
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.