Pink Cherry

Followers

Thursday 26 May 2011

ya Allah .

ya Allah !


kenape malam nei aku rase tak sedap ati tibe2 ?
kenape malam nei aku rase aku dah bersalah dekat semua orang ?
kenape malam nei aku rase aku rindu dye teramat sangat berbanding sebelom nei ?
kenape airmata ku tibe2 mengalir ya Allah ?




kenape aku tak rase nak packing barang untuk aku balik kampus sabtu nei ?
kenape aku tak rase aku sempat nak jumpe kawan kawan aku dekat sane ?
kenape aku rase semua tuh ya Allah ??




aku tak nak pegi lagi , aku nak puas puas dekat dunie nei . nak study sampai aku grad ,, aku nak dye datang tyme aku grad ,, aku nak parents aku tersenyum tyme aku grad , aku nak grad same same membe aku . aku nak semue tuh dulu ,,..


aku nak keja dok dalam office , ade aircond , keta besar , rumah besar , aku nak belikan kreta untuk parents aku . aku nak merase orang datang minang aku , orang merisik , melamar aku . aku nak merase di akad nikah kan sebagai seorang isteri untuk seorang suami , ya Allah . aku nak rase semua tu dulu ,, aku nak zuriat dari darah daging aku sendiri .


aku nak bahagiakan dye ya Allah ! aku nak jadi yang terbaik untuk dye . aku nak jage cinte aku dengan dye . ya allah !! aku nak semue tuh dulu , berilah aku peluang lagi ya Allah !! 
aku taknak tengok orang yang sayang aku nangis sekarang , aku taknak , aku taknak tinggalkan dye ya Allah !


ampun kan dose aku ya Allah !! 




asal aku tak sedap hati tibe tibe ??   
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.