Pink Cherry

Followers

Tuesday 24 May 2011

alhamdulillah

oke . malam tadi tak boleh check result aku , sebab disekat la kan . suFO punye pasal , memang tension larr aku , membe laen sume dapat dah , aku jea tak dapat twu lagi , nanges laaa ape lagi , hurm oke .


tak boleh tido dibuatnye , takot . ape ape jadi ke kan . aishhh , memang takot la weyhh , takot aku kena buang uitm ke ape kea , macam macam la aku pikir kan , memang aku tak boleh tido .


then , terbit matehari , aku nak tengok lappy pon rase nyampah , aishh . memang ,, then , aku berusahe , call la uitm , biarlah kredit aku habes sebab mase depan aku , lantak la , oke aku call .
tutttt tutttt tuuutt , haaaa oke . busy sangat la kan linenye , memang aku sabar lagi . 3 4 5 6 7 kali aku call baru la dapat


aku pon tanye la , selamat pagi , saye nak tanye , result saye disekat laaa , so  tak boleh nak tengok . hurmm , macamne ea . saye dah buat suFO tuh . oke , nanti kami update semule result . maybe ptg .


haaaa . oke, aku pon check , then . alhamdulillah , dapat jugak , dan alhamdulillah jugak laaa , result aku tak terok , tapi , xdekan dan yang penting aku tak kena repeat pon any subject . aku ingat aku kena repeat ke hape , puas hati dah sebab tak repeat ,walaupon xdapt dekan , aku tetap takkan mengalah untuk teruskan sem 2 .


syukur alhamdulillah , aku akan usaha lagi sampai dapat dekan tuh untuk next sem . aminnn ,


   




 oke semue , jumpe lagi next entry aku ( ;
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.