Pink Cherry

Followers

Saturday 4 February 2012

dari hati ke hati ::

sekarang aku dah boleh rasa hidup bahagia semula setelah kisah silam tuh boleh aku terima dengan redhanya.
terima kasih ya Allah diatas semua ini.hanya engkau yang lebih memahami hambamu ini.
aku harap kau dah jumpa kebahagiaan yang kau impikan selama ini even bukan dengan aku tapi dengan
orang lain. aku doakan kau bahagia lah hendaknya. banyak kenangan kau dengan aku , bukan aku letak tepi
tapi aku simpan dalam hati. paling aku tak boleh lupa langsung, kita tiap2 hari skype kan. tu la yang aku tak boleh nak lupa.tapi, biarlah jadi kenangan semua itu. aku dapat rasa sekarang kau pun bahagia sangat kan, tak kira lah dengan gf lama or gf baru kau ke , member2 kau yang ramai 1malaysia ke , parents and family kau ke. aku akan tetap doakan kau bahagia selamanya. aku pun bahagia dengan hidup aku sekarang, alhamdulillah :)
even aku terkilan sangat dengan perbuatan kau , tapi aku dah maafkan kau. biar aku yang rasa sakitnya pun.
lepas ni, jangan lah kau buat gf kau macam kau buat dekat aku, seriously aku kata lah kan , memang sakit rasanya. aku harap hidup aku lepas ni akan lebih bahagia, insyaallah :)
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.