Pink Cherry

Followers

Wednesday 28 December 2011

alhamdulillah , i'm grateful :)

assalammualaikum

hye uolllls :) lama saya tk update new entry dekat blog saya nei kan .
so , today i have lot of time dekat rumah nei because now i'm having my midterm break .
 before this , i'm busy with my new semester , lot of work for me to do and alhamdulillah , 
saya masih belajar dekat uitm :)

oke , seperti biasa saya memang suka bila balik rumah even banyak assignment , kerja  yang saya bawak , tetap jugak duduk dalam beg tuh . ntah bila lah nak buat . ahahha# cuti kali nei memang rasa macam letih sangat plus hal2 uitm , then penat dudk dalam bas about 9hours , traffic jem , macam2 lagi .tapi , tetap seronok sebab dapat balik jumpa family tersayang . tambah2 lagi dapat pulak jumpa *cintahatisaya* :)

oke , nak cerita mana satu pon tk tau . hurmm , oke decide cepat !! cepat !!

family saya dulu oke :)
sampai2 rumah riuh rendah , rindu dekat semua . rindu ayah , emak . balik balik macam biasa pegi dapur tengok mak masak apa . rindu masakan mak , biarlah orang nak kata apa , umur  nak masuk 20 pon tapi perangai tetap tak ubah2 lagi . hello , i'm still sweet 19 oke ! ahahah# lepak dengan adik adik n mak . memang satu kepale semuanya . apelagi, bergossipp ! hahah tapi ,penat sangat then tido . esok pagi bangun ,breakfast then siap2 pergi wedding invitation.
just pakai simple , baju kurung moden dengan tudung , hah ! tk payah nak melaram sangat macam datin . saya masih student lagi dan masih muda oke . so simple is the best way .ahahhah# then lepas tuh , rileks rileks rileks dekat rumah . hehehe , tengok tv , semua cerita tengok . tengok dan tengok. oke dengan family memang best !

cintahatisaya pulak oke :)
(ini cerita second date saya) . . . . . . . .
oke , plan saya dengan dia nak jumpa sabtu . tk boleh tk boleh sebab masing masing penat oke. have been decided nak jumpe ahad . so , adil kan ! owwww yeahhh !! heehe . dia amat memahami macam biasa bangon , then flashback semula nak buat apa ? click click click , yeahh ! dah ingat ! buat puding karamel . my first try nei . ehhehe. pergi dapur , cari ingredients then dah jumpe cukup semua baru boleh kita start . kacau2 pukul2 dengan santai , rileks nye dengan tak mandi laginye . ish3 ! sangat teruk betol perangai saya .tengok jam dah 12 tengahhari . dalam kepala , alaaaaa
rileks la dulu . awal lagi ,huhu . oke , siap2kan puding then mandi . oke , pick up new tshirt from  bandung ! then jeans . pakai2 tudung jangan lupa . oke siap . hahah . dia dah sampai , yeyeyyeye  BMS saya dah sampai . hehehe . tetap sama , senyum aje . hahaha . nampak manis macam puding karamel saya . oke , rindu sangat dekat dia . duduk2 , sembang2 , makan2 . oke sangat best even letih tk habes lagi , tapi agak dan sangat bahagia bila ada disisi dia :) just lepak2 dengan dia sampai  malam , sampai dia balik . sayang , awak tau kan surprise untuk awak yang saya nak buat tuh , saya 
dah cerita kan ? haaaa . awak kate surprise saya tu sooo sweet honey . walaupon tk jadi . tapi , saya dapat bayang dan rasa if benda tu betul2 jadi . mesti lagi sweet sangat . saya dah plan awal , tkde sapa tau kecuali saya . tapi , sebab tengok awak tido , awak nampak letih sangat , so saya cancel semua demi awak sayang . kesihatan awak lebih penting dari surprise saya tuh . tk pe , lain kali , ada masa , panjang umur , boleh buat jugak . saya sangat bersyukur tuhan jumpekn saya dengan awak . ciptaan tuhan tuh menarik biarpun tak sama , berbeza , tapi . . . awak dah betul betul curi hati saya :) boleh tak saya lock hati saya untuk awak ? sebab saya tk mau cari yang lain dah . saya dah bgtau parents saya . dan boleh
tak awak bagi peluang dekat saya untuk saya betul betul isi cinta saya untuk awak ? saya betul betul ikhlas terhadap awak , sayang .

oke , sesungguhnya , kurniaan tuhan terhadap saya amatlah istimewa berbanding kemewahan .
terima kasih ya Allah ! saya bersyukur dengan kurniaan yang telah saya dapat :)

alhamdulillah :)))

thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.