Pink Cherry

Followers

Tuesday 18 October 2011

sayang, sebulan10hari tau (=

sayang , did you know that iloveyou ?? did you know how much iloveyou ??


baru harinei rasa nak update new entry .demam yang tk diduga ,kuatkan jugak sebab
bosan and rase nak update belog! hari nei 19/10/2011  dah sebulan 10hari kite couple kan, sayang.
kite kenal , kite declare tak dirancang sama sekali . tapi , hakikatnye saye terus terima awak dalam tempoh
masa yang singkat , sayang. saya ikhlas terima awak.


sayang ,sepanjang hubungan kita sebulan 10hari nei , awak sentiase buat saye senyum tau tk ?
tiap saat saye senyum even saye sakit macamne terok sekali pon saye boleh lagi senyum2 dengan
awak :awak pandai buat saya senyum
tiap hari saye tk pernah nak sedih2 kalau awak nak tau , awak suke buat lawak , suke buat muke
donald duck dekat saye tiap hari :awak pandai amek hati saya
sayang , saye tau awak sakit. saye simpati sangat sebab tk dapat nak tolong. saye tk mampu.
maafkan saye tau sayang . saya hanye mampu bahagiakan awak jea dengan kasih sayang dan
cinta saya , saya tkde harta , wang ringgit yang bnyk untuk saye tolong awak sembuh , tapi
saya yakin yang awak akn sembuh !


sayang , saat awak text saye , dan tiap hari jugak awak cakap benda yang sama . saye rase awak tau
ape yang awak suke cakap ulang2kan ?? dengar nei ,


saye taknak awak cakap macamtuh lagi dekat saye , saye tknak awak ulang lagi sume tuh , tolong !
saye tknak awak terus sedih . awak pon tknak saye sedih kan , so , jangan cakap pasal bende tuh lagi .
ajal maut jodoh pertemuan sumenye ditangan tuhan . tuhan yang tentukan ,sayang .
awak tk boleh fikir mcm2 , fikir bukan2 , tak baek sbenarnye ,saye tknak awak sedih .saye nak awak sentiase
senyum besar besar , saye suke tengok awak senyum hari hari tau tk . sayang, awak jangan risau ea .awak
akan sembuh satu hari nanti . tp ,awak kena lh sabar , sebab bukan cepat kite nak sembuh , lambat . .
saya doakan awak ::


sayang ,saye sayang awak macam saye sayang nyawa saye , family saye .


sayang, banyak kenangan kita sepanjang sebulan10hari nei tau. tiap2 hari kite mesti buat something
and jadikan itu sebagai kenangan kite .saye tau awak sedih sebab tk dapat nak smbut birthday saye 
haritu . tkpe , saye tk kesah . tp kan , insyaallah , panjang umur saye , kite celebrate birthday awak november
nei oke ?? saya nak bgtau awak , yang saye sayangkan awak .

thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.