Pink Cherry

Followers

Thursday 20 October 2011

! aku pandai buat karangan !

aku dah lemah dengan semua nei ,tapi aku kena survive jugak hidup nei yang tk tau hanye tinggal brape lame lagi untuk aku. dunia semakin kita hitung hari ,semakin tua , panas dan macam macam lagi. aku taknak give up dalam hidup aku ! tapi, untuk yang nei , aku kena give up jugak . biarlah aku buat nei sume untuk jage hati dan perasaan . bukan aku mintak simpati orang ke ape , tapi aku memang tgh give up sekarang nei. biar lh aku sorang yang rase. 

hari demi hari , aku semakin dewasa dan kedewasaan itulh mengajar aku bnyk benda , banyak perkara yang patut kite semua tau. aku jugak belaja mcm mane nak faham orang , amek hati orang , jage hati dan perasaan orang . aku belaja tuh semua. tp , orang penah faham tk ape perasaan aku ? penah tk ?memang aku tkde diari nak luahkan semue nei , mcm budak2 jea . so , biarlah aku gunekan blog aku ruang aku nei sepenuhnya.

bukan aku nak berjiwang ke ape , tapi , suke hti aku lh nak buat ape kt blog aku nei kan .aku dah macam tk boleh nak tido jea sekarang nei. dah macam xde rase langsong dh. biar aku tercungap cungap sakit pon sekarang nei , biar aku tertahan tahan pon sekarang nei ,jari jari aku nei memang rase nak tekan tekan jea sekarang nei. tk peduli lh mata nak kate ape , telinge nak sebok ape ke tetap jugak jari aku tknak kalah.

dekat U aku takde kelas hati dan perasaan .tkde course tuh pon. so , aku belaja sendiri pasal hati dan perasaan nei. umo aku 19 sekarang , dan mungkin bg orang laen 19 dah matured .tapi , bagi aku , aku masih lagi mentah , bukan terlalu mentah , tapi adelah mentah siket .30% jea. nak kate aku fed up dengan semua nei pon bukan , aku pon tk tau ape yang aku rase . tapi satu je , aku salah !

tekanan same jea tertekan . hurmm , yang nei dah banyak kali dah aku rase ,dah sebati and sampai dah tk rase ape ape dah bila tekanan nei nyebok dengan aku. lantak lh. aku nk bgtau , aku memang tk pandai nak bercinta .sebab tuh la aku sentiase failed. mak dah pesan , blaja dulu baru bercinta tapi , aku kan degil , nak jugak bercinta padehal tk pandai pon. padan muke aku ! ye , memang aku tak pandai bercinta . aku tk pandai nak jaga hati dan perasaan orang even aku belaja sendiri pon , aku tk pandai laa. semua akan jadi kucar kacir , tsunami semua ada sebab aku bodoh. tp , aku pelik , kenapa aku tk penah serik ? bile aku tk pandai dalam hal nei , bukan aku biar jea , lagi aku buat benda bodoh adelah. 

hargai orang ? ape sebenarnye tuh ? aku memang tk paham , sebab aku bengap , bodoh pulak tuh. dah katekan tadi , tak pandai bercinta tapi nak bercinta . so padan lah muke aku bile situasi mcmnei berlaku. orang lain ade tk yang hargai aku rase rase ? hurmm , aku tk boleh rase sebab aku tkde lidah perasaan . tuh sebab aku tak feel .haaaa , kan dah mixed semua , semua adakan , baru la ade chemistry . haha . ermm

oke , aku nak buat pengakuan .. memang aku bodoh dalam bercinta , aku tak pandai bercinta , aku tak pandai nak jaga hati dan perasaan orang , aku tak pandai nak hargai orang even aku belaja sendiri semua nei. tapi aku failed !! aku give up kali nei .cukup !!


:: dah macam karangan dah ! berjaye . yeyeyeye :(
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.