Pink Cherry

Followers

Sunday 11 September 2011

sincerely from the heart

allah lahirkan aku di dunia nei untuk jadi orang yg baik sebenarnya.
dengan hati yang tulus , jiwa yang mulus dan tercipta perasaan yang teramat ikhlas.
disempurnakan lagi dengan akal fikiran yang bijak serta perilaku yang sopan.
bersyukur dengan rupa paras dan segala yang telah disempurnakan olehNya.

seribu kemaafan dari aku kepada yang terluka
bukan niat aku nak buat macam nei tapi harap kau faham diri aku
hati aku sakit dengan sikap kau terhadap aku
bukan sengaja aku buat kau macam nei tapi aku ingat
kau yang mintak aku untuk lepaskan kau dan bukan kerana aku
kita jadi macam nei .

aku dah cuba untuk laksanakan permintaan kau seperti mana yang kau nak
lepaskan kau dengan serabutnya fikiran aku sebab kau nak tumpukan sepenuhnya 
pada study dan aku dah tunaikan apa yang kau mintak.
salah aku ke kt sini ???
apelagi yang belom aku tunaikan untuk kau ??

hati aku betul betul sakit dan memang kali nei paling , sangat sakit laa
dengan apa yang kau buat dekat aku sebab aku tak mintak ini terjadi .
kau yang mintak . dan aku bukan bodoh untuk kali ini , jadi aku tunaikan .
hati aku , jiwa aku kosong sekarang ! rela apa aje yang jadi atas aku .

jiwa aku kosong laaaa .
lepas nei , aku harap kau jangan cari aku lagi sebab aku sakit hati dengan kau.
biarkan aku hidup sorang dan biarkan aku dengan hidup aku.
aku bukan tak sayang kau , tuhan tuh tau macam mana sayangnya aku dekat kau.
tapi , kau dah halang aku , kau dah block hati aku , sayang aku .
so , lepas ni aku harap biar aku sendiri . tak perlu lagi semua tuh .

cukup dengan segala tuduh tuduh kau terhadap aku.
memang aku ni tak boleh nak keluar dengan membe lelaki aku , kau tuh boleh
dengan membe pempuan kau . memang aku tak boleh nak bergamba dgn lelaki laen , 
tapi kau boleh semuanya .
silap la kalau kau buat aku macamtuh hanya kerana benda remeh temeh nei.

rosak semuanya !! hati aku , jiwa aku kosong semua !!
terima kasih oke.
thank you ^_^

1 comment:

  1. Aku
    Terluka sendiri
    Mengenang nasib
    Nasib ditimpa cinta

    Engkau
    Tiada menduga
    Aku merana
    Kerna mencintaimu

    Kau mencintainya
    Aku kecewa
    Dia yang kau puja
    Tentu bahagia

    Tapi aku
    Sendiri memendam rasa
    Apa yang kurang
    Pada diriku

    Kehampaan ini
    Biar ku tanggung sendiri
    Asal kau bahagia
    Hidup dengannya

    Aku
    Engkau dan dirinya
    Telah terjerat
    Dalam gelombang cinta

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.