Pink Cherry

Followers

Friday 19 August 2011

stupid !!

kadang2 aku rase macam bodoh jea !!
aku rase aku tak perlu kott dengar bisikan syaitan .
peduli kan org laen yang dah kurang aja dengan aku .
aku rase , ape yang kau buat slame nei dkt aku , aku diam aje .
tapi , dalam aku diam2 , kau lagi nak tambah dose .
sebab tuh la aku benci kau . attitude kau tuh . hurmm .

look at this , okeyh . if aku rajin datang kelas kea or aku tak datang kelas 
sebab prkare2 yg tak dapat aku elakkan , goyang ke pointer kau ??
jatoh kea pointer kau ??  aku rase xkan , ape yang aku buat ,
hal aku siket pon x effect pointer kau . 
so , jangan sebok hal aku weyhh !! .

dah . kau boleh blah . jgn nak kacau aku lepas nei
kalau la kau kacau aku , abes kau !
aku boleh buat ape aje . 
dalam kepale otak anda tuh , cube fikirkan yang aku bukan bodoh , oke ??
kau fikir kau bijak , aku lagi 100% bijak dari kau . hahh !

thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.