Pink Cherry

Followers

Friday 12 August 2011

heartcansayinsilence -,-


If I let you go
Something I belong
Forever will be gone
The love is never shine
Is so hard to say since you far away
Nothing gonna do
The love is only you
To the end of time
I’ll be missing you
_____________________________________________________
oke , entry kali nei untuk awak . . .
baru jea kite sembang2 dalam phone kan ?? hurmm , saye suke bile dengar suare awak . dari dulu lagi , tuh sebab saye akan moody bile sehari saye tak dengar suare awak ) :
memang saye akan bertambah suke lagi bile tiap kali kte call each other , awak akan nyanyi sambil maen gitar .
itu memang saye suke . hurmmm ,bile awak call or bile saye call , saye mesti akan rase rindu gile . . memang aawak yang saye sayang even banyak bende yang awak suke sakat saye kan , tapi hakikatnye , saye sayang awak sangat laaa . oke , jam dah menunjukkan pukul 4.30 pagi , time sahur dah nei , lepas nei mesti saye akan lena sebab dah dengar suare awak tadi kan, bukan saye tak sayang awak , saye sayang awak sebenarnye : )

oke laaaaa , see in da next entry 0_o


saya suka bila awak ada dengan saya , saya ceria bila awak selalu ada dengan saya , 
saya tak bosan bila awak di sisi saya , dan saya juga tak jemu bila awak disamping saya = ]


thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.