Pink Cherry

Followers

Tuesday 9 August 2011

bodoh ! aku geram .

dalam dunie nei , macam macam cabaran dan dugaan yang kite akan dapat .
oke , entry aku kali nei , untuk yang dah sakitkan hati aku , cari pasal dengan aku .
arituh , kau sedap serang aku kan ??? before that , aku ade serang kau tak ??? xde kannn .
kalau serang aku dalam bilik takpe , nei tempat awam , memang terbaik dowhhh , wa cakap luuu .
seumur hidop aku , sejak aku skolah rendah naek skolah menengah xde sape yang serang aku dan sampai la aku jejak kaki ke U nei ,, kau , the first person yang serang aku . wahhh !! terbaik sialll .
tujuan aku datang sini , datang negeri kau , aku nak menuntut ilmu , nak belajar , dan bukan matlamat aku untuk cari pasal dengan orang . kau paham ke tak ?? paham kannn . so , ape masalah kau sekarang ha ??? sedap serang aku dengan rase berbanggenye kau , yakinnye kau , yang kau anggap diri kau tuh hebat serang2 aku . heyyyy , kau sedar tak sekarang yang kau tuh seorang yang hipokrit ??? aku tau laaaa , aku dah selidik banyak pasal kau .
oleh kerane you are the first person yang serang aku , dengan sukacitanya dimaklumkan , aku tak akan maafkan kau dunia akhirat !! even , satu hari nanti kau buat baik dengan aku ke , insaf kea .. sorry to say laaaa ,, aku tak akan maafkan kau jugak . sebab kau dah buat aku . dan kau pandai create citer sal aku dengan membe2 aku .
jangan fikir aku bodoh laaaaa .
dengan puak2 kau , kau boleh tunjuk hebat sial , tapi , ingat , bile kau sorang sorang nanti , datang pulak puak2 aku , kecut beb !! seriez aku kate , kau kecut bodoh .
satu lagi , kisah seorang babun jalanan !! haaaa
dulu , kau baek dengan aku , kau nak turun dining , kau ajak aku teman kau , kau nak bli makanan , kau ajak aku teman kau , oke !! seorang sahabat yang baik , aku teman kau . . sebab aku fikir erti persahabatan tuh . tapi sekarang , ade kau nak kenang budi baik aku dulu dengan kau??? ade kau nak balas ??? haaaaa
aku rase memang kau balas budi baik aku tuh , kau balas dengan kebodohan kau sial !! kebodohan kau yang sejak azali lagi . memang aku trime laaaa
anyway ,, dengan bangganya aku nak bagi tau , aku tak sebodoh kau !! dan kau mesti ingat , ape perbuatan kau sekarang nei , pasti akan terbalas esok luse . tapi bukan aku yang balas laaa , tuhan !! tuhan tuh maha adil . ingat lah kau kau yang bodoh sekalian weyhhh , aku tak akan maafkan kau kau sekalian dunia dan akhirat !! sebab , kau nak tau sebab ape ??? nak tau ?? sebab aku benci orang macam kau , sebab kau lah yang dah buat kan hidop aku untuk trus terusan benci orang !! dan sebab kau laaa , segalanya pisang , bodoh !!! ingat ea . aku tak penah nak kacau kau , dan kau kacau aku sekarang nei . kau paham sendiri la bile bala timpe kau nanti !!


::  kalau orang tak cari pasal dengan aku , aku takkan cari pasal dengan orang larhh
thank you ^_^

1 comment:

  1. Wah marahnye. Haha. Rileks aa diknon. Ramadan pun dah nak habis. Kalau kita tak bermaafan sebelum berpuasa, pahala puasa tu tak bwk ke mana. :) Selamat Hari Raya :D

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.