Pink Cherry

Followers

Friday 15 July 2011

homie homie |

im home actually . lama mase perjalanan tambah pulak jaouhnye , memang terasa sangat laa kan , nway alhamdulillah akhirnye sampai juga . baru rase nak update new post . memang takde mase langsong untuk aku update new post bile dekat campus . seriously , banyak gile rasenye nak cite . first of all , im happy because sampai jugak kt rumah . aku terseksa gile dekat campus skarng , dengan keadaan bilik aku yang tinggi tuh ,huh !! terok , dulu boleh jugak balik bilik ble ade gab , then now , abes kan all class dalam sehari tuh baru lah boleh balik . urghhhh . memang sangat suck la kaaaaan .

oke , macam banyak bende nak story , tapi . . . not in mood now , sangat la letih kan . rase macam nak tido 2 hari berturut turut laaa ,, even dekat campus kire macam dah banyak tido sebab letih . hurmm , nak buat macam mane , actually , im happy now . . banyak sangat yang membuatkan aku happy , termasok laaaaa *________
HAAHHHAH , hanye romates aku jea yang tau . ngeehehheehe -,-


happy even aku sangat letih ,
asyue|
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.