Pink Cherry

Followers

Thursday 19 May 2011

hanya tinggal seminggu

hurrmmm . cepat betol mase berlalu . malasnye nak balik kampus . arghhhh , nak cuti lagi nak cuti lagi . dah terbayang jea bangunan uitm tuh , dah terbayang dewan pro . just satu jea ,, tak terbayang pon rumah sewa . arghhhh !! tension aku . xmo la rumah sewa . aku nak dok kolej , apesal la tak boleh nak consider haaaa ?? arituh kate boleh lagi consider dekat part 1 yang nak masok part 2 ... tapi , macam hampeh le kan . memang consider laaa sangat kannn . ahhh . sebal betol .. .. macamne aku nak pegi kelas kalau rumah tuh jaoh ?? macam mane ?? sepatotnye , aku yang dok jaoh nei mesti dapat kolej laaaaaa . langsong la tak consider kan pihak kolej neii . nak aku bagi rasuah kot baru dyeorg nak consider . tolong la uitm !! aku tak perlukan rumah sewa sampai abes 4semester lagi . aku nakkan kolej !! aku nak shower tho2 , aku nak dining tho2 . aku nak bilik tho2 . .tolong la paham . nak jugak jatoh kan selipar orang .. haaaaa . nak jugak jerit jerit waktu malam , melalak sampai bilik ehah dengar suare aku . nak kolej nak kolej !!
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.