Pink Cherry

Followers

Monday 28 February 2011

UiTM Dihatiku .. .. ..

disebabkan aku dah lupe blog aku yang lame tuhh.. .aku xdapat larr nak update sal UiTM... . .hahah.. .rugi teramat sangat larr rasenye mase tuhh.. ..tibe masenye skang aku boleh update blog aku sal kehidupan aku di UiTM.. .YEAHHHHH !!! 'UiTM dihatiku' :)


            universiti teknologi mara kampus machang kelantan       


comey dehh uitm aku.. .hhhehehhe.. .kat cnei pulak lahh tempat aku tambah lagi ilmu..bak kate org perak 'bior penoh kat dade'heheeh.. .jaoh jugak lah aku merantau... smpai ke negeri kelantan darul naim nei.. .

first time aku jejak kaki kat uitm nei.. .aku teruje dengan suasane yang betol betol buatkan aku sangat bersemangat untuk stdy lagi. . hhuhuhuh.. .dalam hati (eee,,poyo larhh budak2 cnei.. . sombong kot.. .hurmmm,,ase nak balik pulak larhh) hhahaha..tuh dari segi ape yang aku tengok jea... .

turun jea dari keta,,aku terus naek kt bahagian HEA.. .huuu..uruskan registeration aku.. .penoh glerr arr dalam tuh..huuu..penat aku beratur nei.. .aku pon isi n submit ape yang diperlukan.. ceewahhhh... hehe

then,,aku pon truskan lah perjalanan aku ke kolej TUN HUSSEIN ONN (THO).. .nei lah hostel aku. .. hahhah... .
opppsss !!x dapat nak upload pic larr.. ..hhahahha.. usb aku kat classmate aku,,lupe nak amek...

aku dapat roomates yang best sangat... .sempoi gler r... huhuh..tp,,adat la,,bukan sumenye perfect kn.. .huhuh,,(tujukan khas kat someone nei) arghhh... yang laen oke.. .hehehe



                                                                 fatin zhafirah
       

                                                                nurul husna
 

                                                           najwa syazana


heheheh.. .comey tak roomates aku??hahaah aku lagi comey en??hehheee




                          A K U !!

hhhhuhuhuh.. ..classmates pon best !! terbaik la.. .tp,,ade sorang je yang sleck cket..huhuuh..xpayah la sempitkan blog aku ngan pic dye..haha.. .





                      C H I L L S ! . !








hope sangat will be together bersame mereka !! sayang sangat.. hheheee.. .

dat's all about my roomates n classmates yang sangat menceriekan hidop aku di sini :) 

                                                     








                  
thank you ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.